fredag den 4. januar 2013

Palæo i Torvehallerne

I dag har jeg været en tur forbi torvehallerne.. Fantastisk sted! Her fandt jeg et par forskellige ting, som skal bruges til weekendens forskellige retter..

Jeg fik også endelig besøgt Palæo - et fantastisk spisested, som serverer kost efter Stenalderkost -principperne. Vidunderligt at kunne gå ud og spise, og ikke behøve bekymre sig om sukker, stivelse osv., for det findes bare ikke hos Palæo. Sådan, mere eller mindre. Jeg fik en hotdog.. En spise, som jeg altid har været kendt for at elske - så det er virkelig fantastisk at jeg ikke behøver at undvære det i mit liv. Det skal dog lige understreges at de hotdogs jeg tidligere har fortæret, ikke på nogen måde kan sammenlignes med dem de serverede på Palæo. Der var SÅ meget smag i dem og vi blev SÅ mætte.. Kunne faktisk ikke rigtig komme igennem en hel. Det skyldtes helt sikkert den livseliksir (som de kalder det) jeg fik on the side.. Med smag af grape, rød peber, æble og ingefær. Mums!







Det kan godt være at prisen virker pebret - men helt seriøst: De serverer det skønneste mad! Try it, hvis du en dag er i nærheden af Nørreport og er sulten. Det vil du ikke fortryde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar