tirsdag den 15. januar 2013

Food of the day #1

I dag har jeg været små-sløj og min menu for dagen ser altså ikke helt så spændende ud, som den måske kunne være. Men her ligger jeg altså kortene på bordet og viser dig hvad jeg har indtaget i dag. Jeg er selv klar over, at jeg måske har indtaget lige rigeligt med mellemmåltider, men sådan en dag var det altså bare i dag.

Morgenmad: Den stod på en rest omelet fra i går, med en rest svinekam skåret i små tern og creme fraiche. Agurk og tomat on the side. Desuden drak jeg en lakrids/fennikel -the m. en lille klat kokosolie. 
Formiddag: En kop kaffe med kaffefløde. 
Frokost: Hytteost vendt med kanel og blåbær og mandler on the side. 
Eftermiddag: Et stykke stenalderbrød med ost 
Aftensmad: Ærte/avocado suppe med svitset svinekam, peberfrugt og lidt stenalderbrød 
Late-night-snack: Rød grød med fløøøøøøøde!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar