tirsdag den 18. september 2012

En snak om bloggen..

Jeg har tænkt utrolig meget over hvad min blog skal handle om og i hvilken retning jeg helt vil gå, for jeg har - meget overraskende - åbenbart fået en del læsere allerede. Derfor er det vigtigt for mig at det ikke bare er lala og sådan lidt random. Jeg gider personligt ikke læse blogs som handler om at klø sig i røven og hvor hårdt det har været at stå tidligt op. Så dette indlæg vil jeg bruge på at ridse op HVEM jeg er, HVAD jeg vil med bloggen og HVILKE ting man lige skal være klar over, inden man vælger at læse med her :-)

Jeg hedder Jacqueline, er 21 år, bor i Ballerup, læser til pædagog og er kæreste m. Thomas! <- Gider ikke gå mere i detaljer end det.

Jeg oprettede denne blog fordi jeg selv faldt over nogle blogs, da jeg ledte efter opskrifter på nettet. Derfor tænkte jeg "hvad fanden!" - jeg skal også lave en blog om mig og mine madkundskaber; som slet ikke er i nærheden af andre herinde m. seriøse skills. Men jeg vil gerne vise og skrive om HVAD vi spiser - maden herhjemme er som udgangspunkt sund og billig. Vi er studerende, som elsker mad og som gerne vil leve billigt også. Derfor vil det her fungerer som en inspirationskilde til dem som (som jeg) nogle gange mangler idéer til "hvad skal vi have at spise" osv.osv.osv.

Desuden vil jeg nok komme med små sjove historier fra hverdagen eller noget - men denne her blog kommer ikke til at handle om mig og mit liv, som sådan - da jeg selv synes, at det ville være røvsygt.. Forsøger at bruge så mange billeder som mulig, da jeg personligt er meget visuel og ikke magter at læse en masse tekst (HAHHAAHAHHAHAHA!) uden billeder!

Til slut vil jeg sige, at jeg ikke er typen som går op i at holde en sober tone eller går op i grammatisk korekthed på min blog. Det er MIN blog, og jeg kalder en røv for en røv her i mit domæne..! :-)

Alt det bedste, og glade tanker!
 Jacqueline




Min morgenmad: MEGA nem müsli-muffin uden sukker 
og en jordbær-drik. Virkelig delikat :p

Ingen kommentarer:

Send en kommentar